خانه / عمومی و آزاد / اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشويق مريم دانش آموز سال اول را به درس املاء علاقه مند كنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشويق مريم دانش آموز سال اول را به درس املاء علاقه مند كنم

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :27 قسمتی از متن : چکیده: یکی ازمهمترین مشکلات دانش آموزان در مدرسه، ضعف در خواندن و نوشتن است. املاء نوعی نوشتن است. در این تحقیق برای رفع مشکل املای دانش آموزی به نام مريم سعی کردم راهکارهایی پیدا کنم و او را در درس املاء تقویت کنم. برای پیدا کردن راه کارها نیاز به یک سری اطلاعاتی داشتم، نظیر این اطلاعات را از طریق خود دانش آموز، پرونده وی ، والدین و مشاور مدرسه  جمع آوری کردم با توجه به این اطلاعات راه کارهایی را یافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله  اجرا در آوردم. جملگی این راه کارها برای تقویت حافظ دیداری، تقویت توالی دیداری و تقویت حافظه شنیداری بود که مريم در آنها ضعف داشت. در پایان اجرای این راه حل ها ، نتیجه خوبی از پیشرفت دانش آموز به دست آمد که امیدوارم این را حل ها را هم سایر معلمان برای کاهش ضعف در درس املاء دانش آموز به کار ببرند. از آنجایی که دیکته یکی از مهمترین مواد درسی دانش آموزان محسوب می شود. که آن نیز به علت مهم بودن مهارت های نوشتاری است، شاید بتوان دلیل این امر را در عینی بودن مهارتهای نوشتاری دانست که امکان تحلیل مشک …

 

عمومی و آزاد

اقدام پژوهی,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی دوره ابتدایی,اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشویق

درباره ی admin

همچنین ببینید

اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل كنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات …