خانه / عمومی و آزاد / اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل كنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل كنم

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :42 قسمتی از متن : فهرست مطالب مقدمه. 4 اينترنت و ساير اشکال فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT.. 4 معلم با استفاده از فناوري در كلاس درس مي تواند اين شرايط را فراهم كند: 5 توصيف وضعيت موجود. 6 گردآوري اطلاعات(شواهد 1) 8 نارسايي هاي يادگيري… 9 اختلال يادگيري (ديسلكسي) Dyslexia. 12 چگونگي تشخيص اختلالات يادگيري… 14 روش مشاهده. 15 روش مصاحبه. 16 روش استفاده از آزمون هاي رواني.. 16 انواع ناتواني هاي يادگيري… 17 راه هاي درمان اختلالات يادگيري… 17 نقش تلويزيون در آموزش و يادگيري كودكان.. 18 نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي و يادگيري… 20 پيشينه پژوهش…. 23 اجراي راه حل.. 24 تمرين يك: 25 تمرين دوم: 25 تمرين سوم: 25 نقش لپ تاب در آموزش كودكان بر اساس گزارش سازمان ملل.. 27 چگونگي اجراي راه حل جديد، استفاده از لپ تاب… 28 جمع آوري اطلاعات (شواهد2) 29 بررسي پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و بخصوص سمانه با مقايسه نمرات آن ها قبل از اجراي اقدام و بعد از آن؛ 29 جدول يك: ميانگين نمرات …

 

عمومی و آزاد

اقدام پژوهی,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی دوره ابتدایی,اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تد

درباره ی admin

همچنین ببینید

اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشويق مريم دانش آموز سال اول را به درس املاء علاقه مند كنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشويق مريم دانش آموز سال اول را به درس املاء …