شما اینجا هستید: خانه » روانشناسی و علوم تربیتی » دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

فهرست مطالب

چکیده. 4

تشکر و قدردانی. 4

مقدمه. 5

توصیف وضعیت موجود. 5

توصیف مدرسه :. 5

بیان مسئله. 6

تعریف واژگان : 6

بازی های رایانه ای :. 6

افت تحصیلی :. 6

گردآوری اطلاعات (شواهد (1). 7

یافته های علمی: 7

مقدمه :. 7

تعریف افت تحصیلی :. 7

علتهای افت تحصیلی :. 8

بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند .. 8

روشهای گرد آوری اطلاعات. 10

مشاهده:. 10

مصاحبه :. 10

پرسشنامه :. 11

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. 11

یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها :. 12

سئوالات پرسشنامه :. 12

خلاصه و نتیجه گیری (گردآوری شواهد 2 ). 13

محدودیتهای تحقیق :. 14

پیشنهادات :. 15

منابع:. 16

چکیده

با توجه به رشد روز افزون وسایل الكترونیكی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وكاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم كننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت كه باعث افت تحصیلی ویا ممكن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد كنترل و مدیریت كرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات 17
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فهرست مطالب

چکیده. 4

تشکر و قدردانی. 4

مقدمه. 5

توصیف وضعیت موجود. 5

توصیف مدرسه :. 5

بیان مسئله. 6

تعریف واژگان : 6

بازی های رایانه ای :. 6

افت تحصیلی :. 6

گردآوری اطلاعات (شواهد (1). 7

یافته های علمی: 7

مقدمه :. 7

تعریف افت تحصیلی :. 7

علتهای افت تحصیلی :. 8

بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند .. 8

روشهای گرد آوری اطلاعات. 10

مشاهده:. 10

مصاحبه :. 10

پرسشنامه :. 11

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. 11

یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها :. 12

سئوالات پرسشنامه :. 12

خلاصه و نتیجه گیری (گردآوری شواهد 2 ). 13

محدودیتهای تحقیق :. 14

پیشنهادات :. 15

منابع:. 16

چکیده

با توجه به رشد روز افزون وسایل الكترونیكی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وكاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم كننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت كه باعث افت تحصیلی ویا ممكن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد كنترل و مدیریت كرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود