خانه / علوم انسانی / شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد 9ص

شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد 9ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 10   Is Strategy at NZ Milk شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد پاول كارگ (دانشگاه كانتربري – نيوزيلند) باب مكوين (دانشگاه وياكاتو – نيوزيلند) خلاصة اجرايي EXECUTIVE SUMMARY شير اِن زد يك شير تازه ذخيره شده كوچك مي باشد كه در نظر گرفته مي شود كه استفاده شود در سطح وسيعي (IS) كه بيشتر رقابتي بشود. ايجاد صنعت (رفع ممنوعيت صنعتي) درسال 1997، تحويل سوپرماركت ها و خانه هاي پيمانكاران باعث شد كه شير از هر كدام توليد كنندگان منطقه اي (محلي) كه مورد نياز است، خريداري شود. اين باعث شده بود، كه هم فضاي رقابتي ايجاد شود و هم فرصت هاي مطابق با صنعت. شير اِن زد تأييد و تصديق شده بود (كاملاً قابل قبول بود.) و صاحبان صنايع مي بايستي رقابت سختي براي افزايش سهم خودشان در فروشگاه ها داشته باشند. آنها قبلاً بعضي فروشگاه هاي محلي شان را از دست داده بودند، كه رقيبان، خارج از منطقه بودند. امّا، همچنين، پيمان بسته بودند، كه ذخيره كنند، پارچه هاي پشمي را در سوپرماركت ها، خارج از رسم فروشگاه هاي منطقه. قابل …

 

علوم انسانی

,شیوه,(استراتژی),در,شیر,اِن,زِد,9صIs,Strategy,at,NZ,Milk, شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد 9ص

درباره ی admin