شما اینجا هستید: خانه » علوم انسانی » پاورپوینت خلق روابط وفادارانه بلند مدت – Power point

پاورپوینت خلق روابط وفادارانه بلند مدت – Power point

پاورپوینت خلق روابط وفادارانه بلند مدت فرممت : پاورپوینت – Power point فایل قابل ویرایش می باشد تعداد صفحات : 36 دارای :افکت تغییر صفحات دارای : تصاویر مرتبط دارای : نمودار   محتوا: خلق روابط وفادارنه بلند مدت, بازاریابی, مقدمه, مقایسه ساختار مدرن و سنتی, ارزش ادراکی مشتری, منافع کلی یک محصول یا خدمت, هزینه های کلی مشتری, استفاده از مفهوم ارزش, تحلیل ارزش مدنظر مشتری, اتخاب ها و کاربردها, ارائه ارزش به مشتری, پیشنهاد ارزشی فرآیند ارائه ارزش, نام های تجاری برتر در زمینه جلب وفاداری مشتری, رضایت کلی مشتری, نظارت بر رضایت مشتری, روش سنجش رضایت مشتری, نتایج رضایت مشتری, شکایت مشتریان, کیفیت محصولات و خدمات, نتایج کیفیت, سودآوری مشتری, تجزیه و تحلیل سودآوری, اندازه گیری طول عمر مشتری, بهره برداری از رابطه با مشتریان, مدیریت رابطه با مشتریان, شخصی کردن بازاریابی, بازاریابی نفر به نفر, جذب و نگهداری مشتریان, کاهش نرخ از دست دادن مشتری, جلب وفاداری مشتریان, تعامل بیشتر با مشتریان, طراحی و اجرای برنامه های جلب وفاداری, برنامه مشتریان دائمی, برقرار …

 

علوم انسانی

خلق روابط وفادارنه بلند مدت, بازاریابی, مقایسه ساختار مدرن و سنتی, ارزش ادراکی مشتری, منافع کلی یک محصول یا خدمت, هزینه های کلی مشتری, استفاده