خانه / علوم انسانی / پروژه تأثير آموزش سبك حل مسئله به ميزان حرمت خود دانش‌آموزان 12 تا 13 سال داراي مشكلات رفتاري ارتباطي در دوره راهنمائي تحصيلي. doc

پروژه تأثير آموزش سبك حل مسئله به ميزان حرمت خود دانش‌آموزان 12 تا 13 سال داراي مشكلات رفتاري ارتباطي در دوره راهنمائي تحصيلي. doc

                نوع فایل: word قابل ویرایش 40 صفحه   چکیده: هدف اين تحقيق بررسي تأثير آموزش حل مسئله بر ميزان حرمت خود دانش آموزان نوجوان داراي مشكلات رفتاري ارتباطي سنين 12 تا 13 ساله (مقطع راهنمايي تحصيلي) بوده است. ابزار مورد استفاده در اين تحقيق آزمون حرمت خود كوپر اسميت و پرسشنامه مشكلات رفتاري راتر بوده است. از بين 68 دانش آموز 48 نفر كه نمرات آنها در پرسشنامه راتر 9 و بالاتر از 9 و در پرسشنامه حرمت خود پايين تر از حد ميانگين بود به طور تصادفي انتخاب گرديد و به گروههاي آزمايش و كنترل تقسيم شد. گروه آزمايش به مدت 7 هفته (هر هفته يك جلسه 90 دقيقه اي) تحت تأثير متغير مستقل قرار گرفتند، در حاليكه گروه كنترل هيچگونه آموزشي دريافت نكردند. بعد از آن، پس آزمون انجام گرفت و داده ها با استفاده از تحليل كوواريانس مورد تجزيه و تحليل آماري قرار گرفت. يافته هاي تحقيق نشان داد كه بين ميانگين هاي حرمت خود كلي دو گروه آزمايش و كنترل در پس آزمون تفاوت معني داري وجود دارد ( P = 0 ). بدين گونه كه ميانگين نمرات حرمت خود كلي گروه آزمايش نسبت به گروه ك …

 

علوم انسانی

پایان,نامه,جهت,اخذ,مدرک,ارشد,تحقیق,پایان,نامه,پروژه,تأثیر,آموزش,سبک,حل,مسئله,به,میزان,حرمت,خود,دانش‌آموزان,12,تا,13,سال,دارای,مشکلات,رفتاری,ار

درباره ی admin

همچنین ببینید

پروژه سيستم بركه هاي تثبيت فاضلاب. doc

پروژه سيستم بركه هاي تثبيت فاضلاب. doc           نوع فایل: word …